יום שישי, 3 ביוני 2011

חדשות האופנה


ג'סיקה סימפסון מרחיבה את קולקציית הבגדים שלה. לפי הערכות השנה ג'סיקה תרוויח מהמותג אופנה שלה מיליארד דולר והיא החליטה להוציאו קולקציית טין. ג'סיקה מינתה את אחותה הזמרת אשלי סמפסון שתעזור לה עם המותג נערות. אשלי התראיינה ואמרה "המטרה שלי בתור מנהלת מותג "טין" יהיה לעצב בגדים שיוכלו לסייע לנערות צעירות לבטא את האישיות ואת היצירתיות שלהם באמצעות אופנה.


עוד אישה שמתקרבת למיליארד השנה היא דוגמנית העל ג'יזל שמותג הסנדלים שלה לא מפסיק למכור סנדלים. עד עכשיו הקו מכר 64 מילון דולר ונראה שהיא מתקרבת מהר מאוד למיליארד הראשון שלה. אם ג'יזל באמת תעבור את המיליארד דולר היא תפוך להיות הדוגמניות הראשונה שהרוויחה מיליארד דולר מקו על שמה ובנוסף תקבל את התואר האישה הברזילאית הראשונה שעשתה מיליארד דולר.


הזמר קנייה וסט עסוק בימים אלה בקולקציית בגדים חדשה על שמו, קנייה שידוע שהוא חובב אופנה ומפתיע כל פעם מחדש בהופעות שלו.. קנייה יפתח חנות בפריז ובחנות יהיה קו נשים וקו גברים. השנה היו כמה שמועות שקנייה מוציא קו כמו קו צעיפים אבל עכשיו זה רשמי שהוא מוציא קו בגדים.

"This Must Be The Place" Premiere - 64th Annual Cannes Film Festival

קורטני לאב קיבלה הצעה מפתה מחברת הבגדים טופשופ להוציא קו בחברה שלהם אך קורטני ויתרה על ההצעה. טופשופ אמרו בתגובה שקורטני החליטה להתמקד בקו שעל שמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה