יום שבת, 9 באפריל 2011

מראות אופנה שחייבים לאמץ

המראה השיקי

הבחורה באתם יודעת לשלב בגדים היא שילבה הופעה מדהימה לסתיו שאפשר ללבוש אותה בקלות, היא שילבה חולצת כפתורים לבנה מעליה ג'קט ומכנס גבוה עם חגורה צירפה לזה נעליים תיק הורס וצמיד.

Brechó Da Neide Short, Makenji Shirt, Brechó Da Neide Blazer, Http://Loja.Gabrielafaraco.Com.Br/Ecommerce Site/Index.Php?Zt=1&Cdg=5783 Bracelet

המראה המגניב

זאת הופעה מיוחדת לבנות בגיל העשרה מראה מגניב שיקי מאוד יפה. הבחורה לבשה שמלה מנומרת הורסת עם ג'קט מעליו שמתאים לשמלה. היא שמלה כובע צמר שרשרת זהב טרנד שראינו הרבה בזמן האחרון גרביים עד הברכיים ונעליים הורסות.


המראה הטרנדי

זה מראה שמתאים לבנות שהם לא נשיות מדי ולא מתחברות לכל הקטע של השמלות. הבחורה לבנה חולצה ומעליו בלייזר הורס ולבשה מכנסיים גבוהים ומתחתיהם גרביון שחור. שמה משקפי שמש, תיק ונעלי אוקספורד ויצאה לדרך.

Stradivarius Blazer, Queens Wardrobe Leather Jeans From Http://Queenswardrobe.Com/Goods Detail.Php?Goods Idx=1830, Sfera Clutch, Vintage Flats

המראה הבוהמי

זה סגנון שלא מתאים לכל אחת וקשה להצטיין בו כמו הבחורה הזאת. הבחורה דפקה הופעה מאוד אהבתי את כל הפריטים, היא לבשה ג'קט הורס וחצאית מקסי ארוכה עם קפלים וזורמת. היא התמקדה בעיקר בתכשיטים שמאוד אהבתי אותם.


המראה הפשוט

הופעה פשוטה אבל הטאץ של כל פריט הוא זה שעשה את ההופעה הזאת הורסת. הבחורה לבשה שמלה שחורה פשוטה עם ג'קט עם פרווה עדינה בלבן. והפריט הכי חשוב הוא הנעליים באדום שהרסו אותי הם מאוד יפים.

Fur Jacket From Zara, Wedges From Ulin Custom Shoes

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה