יום שלישי, 19 באפריל 2011

6 ספרים של כוכבים

כל כוכב שתופס מעצמו חייב לנסות כל דבר בחיים שלו מלשיר לדגמן ולשחק ועד לכתוב ספר. יש כמה כוכבים שלקחו את זה ברצינות וכתבו ספרים על העבר שלהם או על נושא שמעניין אותם הנה לפניכם שישה ספרים שכוכבים כתבו.


אווה לונגוריה

החודש אווה הוציאה ספר בישולים חדש בשם "מטבח של אווה" וחלק מהמתכונים הם מתכונים משפחתיים וחלק הם מתכונים שאווה בעצמה כתבה.


משפחת קרדשיאן

קים, קלואי וקורטני הוציאו ספר בסוף שנת 2010 בשם "קארדשיאן סודי ביותר" שהפך בן רגע לרב מכר בספר הם כתבו זכרונות מהעבר שלהם וגם חוויות שחוו עם אביהם שנפטר.


ג'סטין ביבר

ג'סטין הוציא את הספר בשנת 2010 ושמו של הספר "Justin Bieber: First Step 2 Forever: My Story". הספר הוא אוטוביוגרפיה ובספר ג'סטין מספר על חוויות מהפרסום שלו.


הילארי דאף

בשונה מהכוכבות שהוציאו ספר זכרונות הילארי דווקא הוציאה רומן בשם Elixir בשנת 2010. הספר הגיע למקום 10 ברשימת רבי מכר בספרי ילדים.


ניקול ריצ'י

ניקול הוציאה ספר שני רומן בשם "Priceless" . לאחר שבשנת 2005 כתבה ניקול רומן אוטוביוגרפי בשם "האמת אודות יהלומים". הספר בעצם מתעד את הריב של ניקול ופריס רק בשמות אחרים. בינואר 2006, דורג הספר במקום ה-32 של רבי המכר.


לורן קונרד

לורן הוציאה ספר בשם סגנון שמספר על חוויותיה בתעשיית האופנה. זהו לא ספרה הראשון של לורן, לורן הוציאה בעבר ספר בדיוני בשם סוכר ותבלינים.

תגובה 1:

  1. איך בא לי את הספר של ג'סטין כי אני מעריצה אותו

    השבמחק