יום שני, 25 באפריל 2011

3 סגנונות הג'ינסים הלוהטים כרגע

הקיץ הקרוב שמקבל המון טרנדים חדשים כמו החזרה של שנות ה 70 לאופנה מקבל המון הערצה בקרב המפורסמות שלובשות כבר את הטרנדים הלוהטים. החל מג'ינסים מתרחבים לג'ינס צבעוני ועד לג'ינס קצר אלה שלושת הסוגי ג'ינסיים שהכוכבות לא מפסיקות ללבוש בחודשיים האחרונים.

ג'ינס מתרחב

היום כבר אפשר לראות הרבה כוכבות בהוליווד שמשחקות עם הג'ינס המתרחב ולובשות אותו בסגנונות רבים. הדבר הטוב ביותר שהג'ינסים האלה מעניקים שהם מחמיאים ונוחים. החל מונסה הדג'נס, קים קרדשיאן, ניקול ריצ'י וג'סיקה אלבה זאת רשימה מצומצמת של כוכבות שכבר אימצו את הטרנד ולובשות אותו.

2011 celebrity flare jeans fashion trend

celebrity flare jeans 2011

flared jeans for 2011

celebrity flare denim fashion

ג'ינס קצר

בזמן האחרון ראינו הרבה את הג'ינס הקצר על מפורסמות שסתם הולכות להם ברחוב וכל אחת מעניקה לו מראה אחר. יש כאלה שלובשות איתו גרביים ארוכות או נעלות איתו נעלי אצבע או נעלי עקב כל אחת לובשות אותו בדרכה ובסגנון שלה. יש שתי סגנונות לג'ינס הקצר, ג'ינס גבוה וקצר או ג'ינס נמוך וקצר כל הסגנונות האלה נראים טוב.

celebrity cuffed denim shorts trend

celebrity denim shorts fashion

celebrity denim short shorts

ג'ינס צבעוני

המון כוכבות אימצו את המראה של הג'ינס הצבעוני החל מצבעי ניאון לצבעים עדינים יותר. החל מקלואי קרדשיאן, ריצ'ייל בילסון, קמרון דיאז ואשלי גרין כולם לובשות את הג'ינס הצבעוני והאופנתי. מעצבים נותנים למגמה הזו האביב טוויסט נשי עם התאמה הדוקה וסגנונות סקסי.

celebrity colored jeans fashion trend

celebrity colorful denim fashion

celebrity colored denim 2011

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה