יום שישי, 25 במרץ 2011

חדשות האופנה

ארמני חגג את יום המים הבין לאומי בדרכו ע"י העלאת המודעות להמודעות בנושא גישה למים רואיים לשתייה."תמיד הייתי מאוד רגיש לנושאים סביבתיים", אמר ארמאני לבניו יורק טיימס .מעצב התחייב לספק 210 ליטרים של שתיית מים לילדים עבור כל בקבוק של אקווה di Gio או אקווה די ג 'ויה שירכשו. הבקבוקונים עולים בין 73$ ל- 80$.


הנה כמה מהנעליים שהופיעו לשבוע האופנה בפריז של אלכסנדר מקווין סתיו 2011. לנעליים יש מראה ייחודי ויש להם מראה שונה אחד מהשני.

Photobucket

Photobucket

הנה עוד הוכחה שאנה ווינטור כבשה את עולם האופנה. אנה הצטלמה לשער של וול סטריט ג'ורנל הכתבה חוקרת את כוחה ואת ההשפעה של על עולם האופנה. "מה שמעניין זה איך אדם אחד הופך להיות כל-כך בר השפעה על תעשייה שלמה", מסכמת הכתבת על אנה, את השאלה הגדולה שעומדת מאחורי הכתבה. "אנה ווינטור היא לא אדם רגיל, היא כבר הפכה למותג".

אנה ווינטור על שער

דקוטה פנינג היא הפנים החדשות של הבושם של מארק ג 'ייקובס "הו לולה". זאת לא פעם ראשונה שדקוטה ומארק עובדים ביחד היא הצטלמה לקמפיין האביב של מארק ג'ייקובס בשנת 2007.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה